Avatar billede kennethlarle Nybegynder
27. februar 2005 - 20:25 Der er 8 kommentarer

Hvordan laver jeg en server med cuteftp?

Jeg vil gerne kunne overføre filer med en ven..vi har begge cuteftp.. Men hvad skal jeg gøre for at ku downloade fra ham og omvendt..???

Hilsen Larle
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 20:30 #1
CuteFtp er vist slet ikke til ftp servere.. det en ftp client (føler jeg mig da rimelig sikker på)

så i skal bruge noget andet software:)
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 20:31 #2
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
27. februar 2005 - 20:34 #3
men med det program er det muligt at udveksle filer og sådan??
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 20:40 #4
ja! hehe i skal bare oprette en server hver og udveksle brugernavn og password
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
27. februar 2005 - 20:43 #5
har lavet en server nu..men den ip den gir mig..er ik den jeg normalt bruger? det er vist den lokale ip?
Avatar billede kalp Novice
28. februar 2005 - 22:53 #6
Sikker på det ikke er din IP ?

har ikke fået email fra E.. deres email system er noget lort for tiden!
Avatar billede kalp Novice
12. marts 2005 - 12:09 #7
?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 03:05 #8
Husk at lukke:)

Marker mit navn helt nede i venstre hjørne og tryk på accepter:)