Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. februar 2005 - 00:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

server control med mirc bot

Hej jeg ville høre om der er nogen der ved hvor i verden man kan hente en mirc bot som man kan styre sin counter-strike server med, et form for "control panel" . jeg ved at #web52 har en og at der er flere der har en.
Avatar billede tatziki Nybegynder
21. marts 2005 - 19:56 #1
Det er ikke specielt nemt at lave, da man skal kunne bruge sockets, saa normalt vil folk have penge for det:\
Avatar billede fixbabe Nybegynder
21. marts 2005 - 22:30 #2
Jeg har fundet et mirc script der kan gøre det
Avatar billede nyhuus Nybegynder
26. marts 2005 - 17:25 #3
fixbabe kunne du tænkt dig og give det vidre?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
26. marts 2005 - 17:46 #4
Give hvad vidre?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
27. marts 2005 - 01:06 #5
ja scriptet?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. marts 2005 - 10:11 #6
folk kan få samme hjælp som jeg fik her: INGEN
Desuden er det ik muligt at oplyse script eller lign da jeg har fået en ven til at kode det og han vil ud med det.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
27. marts 2005 - 16:13 #7
fixbabe grunden til du ingen hjælp fik var nok at folk ikke kunne hjælpe dig ;)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
27. marts 2005 - 16:14 #8
men når du har fået det ud af det som du skulle, var det så ik en ide og lukke spørgelmålet?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. marts 2005 - 16:36 #9
Glad nu?