Avatar billede update-support.dk Nybegynder
25. marts 2001 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog i cgi-script

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en gæstebog i cgi-script uden reklamer !?

mvh

Anders
Avatar billede exe-s Nybegynder
25. marts 2001 - 17:20 #1
www.whitehat.dk opret en hjemmeside derinde og gå ind i kontrol så kan du oprette en der og hvis du kan html kan den komme til at se ret fed ud.
Avatar billede camboy Nybegynder
25. marts 2001 - 17:44 #2
Du kan downloade en på :
www.egenhjemmeside.dk
www.asp.dk
www.activeserverpages.dk
Eller kan du oprette en hjemmeside på whitehat.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. marts 2001 - 17:56 #3
Gæstebog i cgi-script:

Matt´s Script archive er kendt for gode scripts.

http://www.worldwidemart.com/scripts/guestbook.shtml
Avatar billede update-support.dk Nybegynder
05. april 2001 - 22:01 #4
nikolajdu, jeg brugte et script fra Matts side,
men jeg dog ikke få det til at virke  ; Er der nogen der har et hurtigt svar på hvad der kan være galt ?

# Set Variables
        $guestbookurl - The url address of your guestbook.html file
        $guestbookreal - The system location of your guestbook.html file
        $guestlog - The system location of your guestlog.html file
        $cgiurl - The url portion of the address to the guestbook.pl file

$guestbookurl = \"http://www.themovement.dk/guestbook.html\";
$guestbookreal = \"/www/themovement.dk/guestbook.html\";
$guestlog = \"/www/themovement.dk/guestbook.html\";
$cgiurl = \"http://www.themovement.dk/cgi-bin/guestbook.pl\";
$date_command = \"/usr/bin/date\";

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 09:18 #5
Har du lagt dit CGI script i CGI-BIN?

Har du sat CHmod til 777 for tekstfilen med Gæstebog´s-indlæggende i??