Avatar billede update-support.dk Nybegynder
25. marts 2001 - 17:14 Der er 5 kommentarer

opdateringer af hjemmesider tilbydes

Har du ofte brug for at få opdateret dit firmas, dit bands eller din personlige hjemmeside, med nyt design, tilføjelse af f.eks guestbook, lagt mp3\'er på nettet, billeder, tekst o.s.v-
Trænger din side, der ikke er blevet opdateret siden 1999, til et løft med nye data ?-
Jeg opdaterer i øjeblikket for et band og en kursusvirksomhed- men kan godt bruge flere kunder- check www.update.support.dk for mere info-

Avatar billede Jman Praktikant
25. marts 2001 - 17:23 #1
wow !
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the  Refresh button, or try again later.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them,
click  Detect Network Settings
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the  Back button to try another link.

Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. marts 2001 - 17:32 #2
Superior -

http://www.update-support.dk

Så kan du selv vurdere. Hø hø.

Jeg må straks ha´ mig sårn en side....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. marts 2001 - 17:32 #3
update-support.dk - www.eksperten.dk er ingen reklamesøjle.
Avatar billede Jman Praktikant
25. marts 2001 - 17:33 #4
*LOL*
Avatar billede update-support.dk Nybegynder
25. marts 2001 - 21:29 #5
tak til nikolajdu, for support på den fejlagtige adresse-