Avatar billede vagt Nybegynder
26. februar 2005 - 21:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Hejsa Venner.. jeg kunde godt tinke mig at starte Dating op.. Men
nu er jeg ikke så god igen.. kan man købe et dating-program eller ved i om der er et dating-program der ikke koster noget
håber der er en der ved lidt til det her
hilsen john

ps vil gerne vide alt om hvordan man starter Dating op
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. februar 2005 - 21:17 #1
(Ikke speciel go' title - vel?)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 22:08 #2
tja du skal nok ik regne med du får det hele gratis, du kunne jo starte med at tage kontakt til et programmør og en designer, og få lavet et system, Så skal der skrives nogle retningslinier, der skal nogle moderatorer på som kan holde styr på hvem der bliver oprettet. Der skal arrangeres ting og sager for at få brugere til. Der skal laves nogle markedsførring af sitet. Der er mange ting du skal tænke på inden du går igang.
Avatar billede vagt Nybegynder
26. februar 2005 - 22:16 #3
Hej & Tak triple-x .. jeg prøver en programmør og en designer,
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 22:22 #4
synes det første du skal gøre er at sætte dig ned og skrive ned hvad du vil med dette site, hvor mange penge du vil bruge på det, finde et godt navn og finde en målgrupppe.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
26. februar 2005 - 22:26 #5
Ja, og så måske lige finde ud af om der er en ide i det... Der er jo mange af den slags efterhånden...
Avatar billede vagt Nybegynder
26. februar 2005 - 22:47 #6
Hejsa gadebarnet & triple-x .. ja ..ved godt at der er mange men hvis man ser på doid.dk en sådan dating side ville jeg godt have , men tror lidt GG jeg dropper det igen når jeg ser hvor meget der skal til. som i skriver.. og i skal 100% Tak for svar.. GGGG trode bare det var lidt nemmere
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 22:50 #7
det er ikke nemt at starte noget som helst op på internettet, det er ligesom at starte foretning op i "virkeligheden" der er mange ting der skal være styr på hvis det skal blive en success
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 22:53 #8
lægger lige et svar hvis mit input kunne bruges
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 22:59 #9
tak for point, hvis gadebarnet vil ha lidt må du lige skrive det så får du lidt af mig.
Avatar billede vagt Nybegynder
26. februar 2005 - 23:00 #10
selv tak i to GG