Avatar billede willey Nybegynder
25. marts 2001 - 16:58 Der er 5 kommentarer

Deling Af Inet i Win 2000

Jeg Har Delt Mit Inet i win 2000, ved at højre klikke på min forbindelse, og så vælge fanebladet deling, og så dele der fra,
men stadig kan folk i mit netværk, ikke sætte en counter strike server op, eller sende og modtage filer i icq, osv.
Avatar billede place Nybegynder
25. marts 2001 - 17:08 #1
Jeg ved ikke om \"Deling af Internetforb.\" Kan route icq\'s porte videre. De ændrer sig nemlig.

Ellers så kan WinRoute, men det er jeg ikke nogen haj til
Avatar billede driis Nybegynder
25. marts 2001 - 17:11 #2
Hvad for en forbindelse har du?

Problemet er højst sandsynligt, at din maskine fungerer som router, dvs. at du har én ydre IP og en anden, som de andre maskiner så at sige forbinder sig til. Hvordan man løser problemet kommer lidt an på hvad for en forbindelse det er (det er ikke sikkert jeg kan komme med en løsning, men det  kan en anden sikkert :-(
Avatar billede willey Nybegynder
25. marts 2001 - 17:16 #3
ISDN 128
Avatar billede driis Nybegynder
25. marts 2001 - 18:10 #4
Som place er inde på, er du nok nødt til at installere WinRoute ell. lignende for at kunne sætte servere op på de andre maskiner, etc.

Jeg har ingen erfaring med at sætte sådan noget op, men du kunne jo starte med at finde et program til formålet og installere det, og så se om ikke der er en wizard, der kan sætte det op automatisk - eller vente, til én der har forstand på det ser dette spørgsmål...
Avatar billede sasdk Nybegynder
06. april 2001 - 14:05 #5
Når du deler internet forb. i win2k sættes din maskine til at dele IP adresser ud, så de andre kan komme på nettet. Problemet er nok at de ikke kan bruge den eksterne IP, altså den som din computer har på inettet, og derfor ikke kan sætte en server op... det er nemlig det samme hvis man vil køre en ftp-server