Avatar billede joshuha Nybegynder
26. februar 2005 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mangler farver på TV

Hej jeg har et problem angående farve på mit tv når jeg kører forbindelsen fra min bærbar til tv er der ingen farver på. Jeg har hentet den sidst nye driver for mit grafik kort, men det hjalp heller ik, jeg har sat den i forskellige pal, men det hjælper heller ik, er snart gået tabt for ideer til hva der er årsagen, håber der er en der ka hjælpe der på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2005 - 15:46 #1
Du har muligvis ikke indstillet til det rigtige format...
Prøv at gå ind i avancerede indtillinger for skærm (højreklik på skrivebordet -> egenskaber -> indstillinger -> avanceret -> skærme) og prøv dig lidt frem med formaterne.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. februar 2005 - 16:40 #2
Prøv også et andet scart stik på tv'et og se om der i menuen på fjernsynet kan vælges svhs eller svideo.

Kig ogsp efter om du i grafikdriveren kan vælge at den skal sende signalet i composite istedet for svhs.
Avatar billede joshuha Nybegynder
26. februar 2005 - 19:44 #3
jeg sender hermed de varmste tak til PHILIP og TONNYBRANDT, det hjalp med begge jeres kommentarer, i er sq nogle guttermænd mange taaaaak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. februar 2005 - 19:47 #4
Velbekomme :)
Jeg lægger i så fald et svar og det skal philip selfølgelig også gøre *s*
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2005 - 20:04 #5
sådan ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 12:30 #6
Du accepterer vore svar, ved at markere begge navne samtidigt nede til venstre og herefter trykke accepter.