Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
26. februar 2005 - 15:08 Der er 4 kommentarer

Findes der et program der automatisk lukker maskinen ned?

Hey

Findes der et program som automatisk lukker maskinen ned efter 30 min, hvis mus og tastatur ikke bliver rørt??
Det er fordi at vi har en computer stående som rasten af familien godt kan glemme at slukke for, fordi de mener at de skal bruge den ret hurtigt efter. Men det ender altid med at folk glemmer computeren og så står den bare og kører...

MVH
Kasper
Avatar billede japping Nybegynder
26. februar 2005 - 15:10 #1
I BIOS og opsætning kan du sætte den til at lukke ned under forskellige forudsætninger. Siger BIOS dig noget ?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
26. februar 2005 - 16:59 #2
Der findes også et program, menjeg tror ikke, der er ret mange der gider hjælpe dig, når du så tit selv tager dine point.
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
26. februar 2005 - 17:34 #3
jammen den her gang får i dem skam, det lover jeg...og ja jeg ved godt hvad bios er...jeg kigger der og vender tilbage...
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
27. februar 2005 - 13:55 #4
japping lig et svar...jeg kunne bruge det til noget..