Avatar billede ruffe66 Nybegynder
26. februar 2005 - 14:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændre D-drev til C-drev

Jeg kører XP-Pro. Har 2 HD, C og D. Vil gerne gøre D til C, uden at D`s nuværende indhold slettes. C`s indhold der skal over på D må heller ikke slettes. Hvordan gør jeg og kan man gøre det.
Årsag: Mit nuværende C-drev er ældgammelt og mega langsomt.
På forhånd tak.........
Avatar billede lbos Nybegynder
26. februar 2005 - 15:12 #1
sæt d drevet til master og c drevet til slave install win på d drevet så skulle den være der
Avatar billede japping Nybegynder
26. februar 2005 - 15:17 #2
1) Kopier data fra D til C.
2) Slet alt på D
3) Sæt d til master og c til slave (jumpere skal muligvis ændres på selve HD) og biso skal måske ændres
4) installer OS på D (som nu er sat til som C)
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
26. februar 2005 - 17:55 #3
Tak for svarene, men den x-pro jeg har originalen af, er ikke med SP1 og 2, som jeg har fået opdateret løbende.
Betyder det noget????
Avatar billede gratis Nybegynder
17. juni 2005 - 18:32 #4
ja det gør det hvis du vil lave en repair install, så vil du få en besked om at der findes et nyere system og det ikke ka la sig gøre.Du ka hente dette freeware program "nLite" er meget nemt at bruge og lave en cd med SP2 integreret
http://www.nliteos.com/ her er der billed guider http://www.nliteos.com/guides.html
SP2 ka du hente her http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
03. juli 2005 - 18:36 #5
Opgav at finde ud af det. derfor ingen p-uddeling
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2008 - 20:25 #6
Derfor skal du lukke alligevel :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2008 - 20:26 #7
P.s.
"Hvordan gør jeg og kan man gøre det."

Det har du fået svar på, så du burde nok dele de 30 point ud alligevel.
(pt har du dem jo heller ikke alligevel :))
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
09. januar 2008 - 20:33 #8
ok
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
09. januar 2008 - 20:34 #9
send dit svar igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2008 - 20:43 #10
lbos/japping/ruffe66/gratis

Er dem du skal tage fat i....