Avatar billede lemmings Nybegynder
26. februar 2005 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logitech trådløs keyboard PLUDSELIG væk

Jeg har et underfundigt problem.

Jeg har et Logitech keyboard som længe har fungeret ganske uden problemer (batterierne er stadig ok!!!) -  men efter at have skiftet internetudbyder uden anden ændring end opsætning af nyt modem og lidt signalproblem skabt af TDC, så er mit trådløse tastatur væk.

Dvs. ifølge indstillingerne fungerer det korrekt, min trådløse mus fungerer også korrekt (de kører dog ikke på samme modtager, og har aldrig gjort), men resultatet er i øjeblikket, at der ikke er kommunikation fra keyboardet til maskinen/modtageren.

Jeg ved dog også at efter at have byttet internetudbyder, så måtte jeg afinstallere mit Norton Virusbeskyttelse, da der åbenbart gik ged i Live Updaten på den nye forbindelse (som også ejes af TDC). Jeg har dog ikke lige fået installeret Norton igen, da jeg har koncentreret mig om keyboardet.

Er der nogen der har nogle idéer til hvad jeg kan gøre - jeg har prøvet at køre installationen for keyboardet (driver CD) og det har heller ikke hjulpet.

HJÆLP!!!
/Lemmings
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 11:25 #1
Du sikker på det er pga. TDC's modem osv? For du kunne lige prøve at slukke for det:) og det lyder som om det er trådsløst? hvis ja så slukke for modtageren også selvfølgelig.
Avatar billede lemmings Nybegynder
26. februar 2005 - 12:08 #2
TDC's modem er ikke trådløst, det er det mærkelige ved det hele.

I øvrigt får jeg som noget ekstra problemmer med at SPOOLSV.EXE allerede fra start af maskinen benytter ca. 50-80% af CPU'en.
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 12:35 #3
kører du netværk mellem 1 til flere computere?

Tjek lige om du har nogen printeropgaver som afventer.. hvis ja annuler dem
Avatar billede lemmings Nybegynder
26. februar 2005 - 12:36 #4
Ingen printer jobs, ingen netværk imellem pc'er. Har kun den samme der kører.
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 12:41 #5
Kig i Microsoft Office Document Image Writer om der er noget der du ikke har slettet.
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 12:44 #6
Hvis du ikke ved hvor du skal kigge så er det i kontrolpanelet.

Printer og fax enheder. Der finder du den...se om der ligger nogen opgaver i den.. hvis ja slet dem
Avatar billede lemmings Nybegynder
26. februar 2005 - 13:37 #7
Glem spoolsv.exe problemet. Det tager jeg lige op et andet sted.

Jeg har stadig ikke mit keyboard!!! - bruger kun et alm. tilkoblet nu, og det er noget så frustrerende!!!

/lemmings
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 13:40 #8
Den mus du har... kom den med keyboardet ? også trådløs altså?
Prøv at slukke for modtageren.. evt tage strømmen helt fra den og start den igen.
Avatar billede n3wbi Nybegynder
26. februar 2005 - 15:01 #9
Hvis du nu slukker dit internet, slukekr dit modem, og hiver dit netkort ud af din pc. Prøv så om du i det mindste kan få dit keyboard til at virke, for normalt forsvinder sådan nogle ting ikke bare.. :-(
Avatar billede kalp Novice
01. marts 2005 - 12:06 #10
lemmings?