Avatar billede umulius Nybegynder
26. februar 2005 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rediger dvd film

Jeg har nogle gamle film der er overspillet på dvd, er der et program der kan redigere dvd film, evt ændre til et andet format uden at miste for meget af kvaliteten

På forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 10:57 #1
Det kan du godt... men du skal første rippe din dvd ned på harddisken...
Hvilket format vil du gerne have den i?
Avatar billede kalp Novice
01. marts 2005 - 12:06 #2
umulius ?
Avatar billede umulius Nybegynder
02. marts 2005 - 17:39 #3
Mpeg så jeg kan åbne dem med adobe premier
Problemet er at jeg har erhvervet en dvd optager og kan her optage mine gamle super 8 video film på dvd. Jeg vil så gerne klippe og klister disse film men det er et forkert format  VOB filer
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
05. marts 2005 - 09:37 #4
Vob filer er MPEG2 filer. Find filen på hd'en omdøb dem til *.mpg, og de kan åbnes i premiere.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
05. juli 2005 - 22:22 #5
Fand du ud af det?