Avatar billede stein Nybegynder
25. marts 2001 - 15:48 Der er 9 kommentarer

Programør til stor internet portal!

Hvis du er god til programering, har lyst til arbejde \"gratis\" være med til et stort koncept! så skrvi til mig på stein@sol.dk eller på icq 24941731

Jeg har disse domæins som skal have noget indhold:

Getall.dk
Getdate.dk
Geton.dk
Getstart.dk
Getpost.dk
Getbuy.dk
Getinfo.dk
Getmp3.dk
Getsms.dk
Getsex.dk
Gethits.dk
Getgames.dk

hvis disse sidere skulle blive en succes - vil du selvfølig få \"penge\" ud af det! via banner-reklamer osv..
Men det kræver også et godt arbejde for dig!
Jeg kan selv lave Grafik, HTML, og (opbyggning af sidere) samt flot design!

Hvis det skulle være noget for dig, så kontakt mig!

Venlig Hilsen www.webstein.dk
Avatar billede jolleberg Nybegynder
25. marts 2001 - 15:55 #1
Jeg er meget interresret det lyder som et spændene projekt! jeg har selv været igang med at starte noget op men det er ligesom lidt sjovere når man er flere om det! Du kan skrive til mig på adp15@ofir.dk ! Jeg kan ikke programmere men er bedre til flash 5.0 !

-jonas Madsen
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. marts 2001 - 15:58 #2
bjarke@bekhoj.dk - ICQ#37018702
Avatar billede stein Nybegynder
25. marts 2001 - 17:05 #3
jolleberg  - har du ikke icq?
Avatar billede stein Nybegynder
26. marts 2001 - 17:31 #4
nå! det lyder ikke til at der er nogen der er vild intersseret i at være med til sådan et projekt! men alle har lov til at skrive til mig!
Avatar billede kelo Nybegynder
29. marts 2001 - 14:45 #5
lodahl@worldonline.dk ICQ#14451188
Avatar billede mhv Praktikant
03. april 2001 - 22:35 #6
lyder spændende, har du en hjemmeside hvor man kan se hvad du kan lave af grafik og design ??
Avatar billede stein Nybegynder
08. april 2001 - 14:43 #7
http://www.webstein.dk/getdate.dk/ - kan i se, hvordan jeg f.eks gerne vil have nogen af siderne til at se ud... *S*
Avatar billede martin_zeus Nybegynder
17. maj 2001 - 09:31 #8
Jeg vil gerne være med det lyder spændende!
Email martin.molle@get2net.dk | ICQ 85683174
Avatar billede KongKurs Juniormester
23. november 2001 - 18:26 #9
Jeg er også frisk. Jeg gør mig mest inde for ASP, JavaScript, VBScript, lidt XML osv... | ICQ 138761710