Avatar billede t-man Nybegynder
24. oktober 1999 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Drivere til modem

Jeg leder efter drivere til et Amitech 56 K flex modem (den fulgte med mit opasia Abodoment) hvis du har det så PLZ send den til troels_vognbjerg@hotmail.com og du skal også lige huske at skrive et svar her så du kan få pointene... på forhånd tak
Avatar billede flmmng Nybegynder
24. oktober 1999 - 18:54 #1
Hej t-man

Det nemmeste for dig er at gå på
http://www.amitech.dk/drivers/index.asp

der har du modem support for alle amitech 56K modem vesioner.

Håber det kan hjælpe dig.
Avatar billede t-man Nybegynder
24. oktober 1999 - 22:32 #2
jeg bad kun om drivere nu har jeg fået modemet ´til at virke i win 2000 (RC2) men ikke i win98... kan du hjælpe mig?
Avatar billede t-man Nybegynder
25. oktober 1999 - 11:19 #3
jeg har fundet ud af det sidste takker for dit svar.... var det ikke dine nemste tjente point?
Avatar billede flmmng Nybegynder
13. december 1999 - 22:42 #4
jo det var så (men tak)