Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
25. februar 2005 - 20:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Online Handel problem!

Hej!

Jeg skal bruge noget hjælp hurtigt!

Jeg er ved at bestille nogle varer fra en amerikans side, jeg når til "Payment", og støder ind i:

"Have a Coupon Code?
<felt til intastning>
    You must enter the coupon code
    and click the 'Redeem' button
    to apply it to this order. Some
    coupons are not valid on certain
    products, 3D Joe Toy Bundles,
    or Gift Certificates."

Hvad hulen er det? Jeg skal helt have hjælp hurtigt!
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. februar 2005 - 20:17 #1
De har nogle kuponner, som giver dig ret til at købe til favorabel pris. De kan ligge i andre relaterede produkter, som en slags reklame for netop dette produkt.

Hvis du ikke har en kupon, så får du ikke lov til at købe den, desværre. Visse leverandører tillader dog leverance, men det er så til en "overpris" i forhold til kupon prisen.
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2005 - 20:19 #2
Hmm, som jeg læser det skal man kun indtaste koden hvis man har en? "You must enter the coupon code and click the 'Redeem' button to apply it to this order"

Jeg læser det ikke som en betingelse for at handle, kun for at få rabat?
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. februar 2005 - 20:21 #3
Det kan være du har ret, men jeg mener det modsatte, nemlig ingen kode, ingen handel.

Men som sagt, det kan være du har ret ! ! !
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. februar 2005 - 20:22 #4
Det bør så på siden være en anden button at trykke på end REDEEM knappen, eller kommer man ikke videre.
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2005 - 20:26 #5
Ja det burde der. Kagemand_klaus> kan vi ikke få siden at se?
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
25. februar 2005 - 22:30 #6
det virkede fint uden nogen kupon, men tak for forklaringen. Vil gerne give jeg point 50/50.
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
25. februar 2005 - 22:34 #7
https://www.3djoe.com/

det er ide BTW
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. februar 2005 - 22:36 #8
Det er i orden med mig, hvis du vil det  ;-)
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2005 - 22:41 #9
:)