Avatar billede milbak Nybegynder
25. februar 2005 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mybook computer

Jeg overvejer at købe en Mybook 223 eller en Mybook 255.

Er der nogen der har erfaring med disse bærbare?

Hvis der er en heldig ejer der vil henvise til billeder af sin computer, vil jeg blive meget glad. Det er nemlig næsten umuligt at finde billeder af både for- og bagside på nettet.
Avatar billede lx2ba Novice
25. februar 2005 - 15:22 #1
Avatar billede espersen Novice
25. februar 2005 - 16:13 #2
sikkert ok - men synd at den har shared grafik.

delt grafik / shared betyder at grafikchippen skal dele ram med resten af maskine - ud af de fx 512 som er sat i den. Dette er en flaskehals + de modeller med delt grafik har som oftest en sølle grafikchip monteret -> deraf dårlig performance.
Avatar billede espersen Novice
25. februar 2005 - 16:28 #3
fortæl hvad du skal bruge den til - så kan vi bedre vurdere om den passer til dine behov.
Avatar billede milbak Nybegynder
25. februar 2005 - 16:35 #4
den skal ikke bruges til spil...så derfor kan jeg leve med denne model med et delt grafikkort.

Ville bare høre om der var nogle som havde erfaringer med mærket eller modellen.
Avatar billede milbak Nybegynder
25. februar 2005 - 16:38 #5
Har kvaliteten af grafikkorten indvirkning på filmfremvisning og brug af photoshop
Avatar billede espersen Novice
25. februar 2005 - 16:49 #6
jeg vil da klart foretrække grafik med dedikerede ram - Film og photoshop kræver da lidt af GPU'en - men mest af dine ram.

Overvej dog MyBok 259 (som er produceret af Asus)

eller tag et kig på Zepto, som høster en del roser og fås til fornuftige penge.
fx.: http://www.zepto.dk/Configurator.aspx?ID=456&acceptPage=http://www.laptop4u.dk/zeptoaccept.php
Avatar billede milbak Nybegynder
25. februar 2005 - 17:44 #7
tak for hjælpen....jeg holder mig til mybook 255...

lx2ba og espersen: smid et svar, så deler I i porten
Avatar billede espersen Novice
25. februar 2005 - 18:13 #8
;o)