Avatar billede doctoren Nybegynder
25. marts 2001 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kryptering

Jeg har to programmer der oprettet public keys og kryptere/dekryptere en String fra/til en fil. Dette virker fint.
Når jeg fra et andet program prøver at læse min public key ind og kryptere en String på samme måde og prøver at dekryptere den får jeg : javax.crypto.BadPaddingException: Given final block not properly padded

Filerne er for uoverskuelige til at vise.
Hvis det har interesse kan jeg mail dem

-- JJ
Avatar billede doctoren Nybegynder
25. marts 2001 - 14:51 #1
Min mail er Doctoren@stofanet.dk
Avatar billede doctoren Nybegynder
30. marts 2001 - 03:51 #2
Hvad med evt. en ide til at udskifte RMIsocket til SSLSocket ?, og et sted at downloade SSL\'en uden alt formeget bøvl.

ASAP

--JJ
Avatar billede urj Nybegynder
03. juli 2001 - 16:13 #3
Sidst jeg fik den fejl, var min nøgle ikke stor nok.

Jeg fik det til at virke ved at udskifte min padding til PKCS5Padding
Dvs. min cipher blev lavet således:
Cipher c = Cipher.getInstance(\"Blowfish/ECB/PKCS5Padding\");

Avatar billede doctoren Nybegynder
19. september 2001 - 16:04 #4
Sorry ingen gode svar. lukker