Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:51 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Gratis mail til Outlook

Hvor kan jeg finde en gratis email konto, som jeg kan bruge sammen med min Outlook, eftersom jeg ikke længere bruger hotmail.com?

Det er sådan en mail jeg ikke bruger ret tit, men det er rart at have en konto ekstra!
Avatar billede food_life Nybegynder
25. februar 2005 - 10:53 #1
Hvis du har TDC som udbyder, så koster en konto da ingenting!
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 10:56 #2
du kan bruge en gmail? Vil du have en invitation?
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:56 #3
jeg har allerede en hos tdc, kan jeg lave flere ?
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:56 #4
Ja tak petkrug
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:58 #5
laila-nielsen--@hotmail.com (petkrug)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 10:58 #6
skriv din email adresse, så får du en invitation. Og så jeg senere vise dig, hvordan du sætter din Outlook op.
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:59 #7
Jeg er også enig i at du burde få dig en Gmail konto... der får du sgu meget meget mere webplads en hos hotmail :)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 10:59 #8
Så skulle den være sendt til dig...
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:01 #9
jeg har skrevet min adresse for oven...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:01 #10
Når du er kommet på er der mulighed for at importere dit adressekartotek fra Hotmail og hvordan du sætter Outlook op.
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:02 #11
okay - den er ikke kommet endnu i al fald
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:04 #12
Ahrrr, der var smuttet et "L" , så jeg har sendt en invitation til aila-nielsen--@hotmail.com - men nu skulle den være på vej... ;o)
Avatar billede cdc Novice
25. februar 2005 - 11:04 #13
Hos tdc kan du få 5 mail adresser
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:05 #14
ok jeg venter
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:07 #15
nu har jeg oprettet den: Hvordan tilføjer jeg den så i outlook 2003?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:14 #16
Gå inde under settings (øverste højre hjørne) og vælg herefter 'Forwarding and POP'

Her klikker du på 'Configuration instructions' - og så kommer du til en side hvor du finder Outlook 2003 og følger den guide der er der. Det er ret tydeligt forklaret.
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:31 #17
har jeg gjort. Nu får jeg følgende fejlmeddelse:

Task 'smtp.gmail.com - Sending and Receiving' reported error (0x800CCC92) : 'Your e-mail server rejected your login. Verify your user name and password in your account properties. Under Tools, click E-mail accounts.  The server responded: ?RR [SYS/PERM] Your account is not enabled for POP access. Please visit your Gmail settings page and enable your account for POP access.'
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:38 #18
Jeg bruger selv den smtp jeg får fra min udbyder. Hvis du bruger TDC mener jeg det er smtp.tele.dk
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:51 #19
Har du fået det til at virke?
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 11:51 #20
nej
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:53 #21
Hvilken smtp bruger du når du sender mails via Hotmail?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 11:55 #22
OV - jeg ser lige: du har sat indstillingerne i Settings/Pop and Forwarding/Gmail punkterne under POP download
1. til hhv. Enable
og
2. When messages are accessed with POP: Keep Gmail in the inbox.

??
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 12:06 #23
Nu fik jeg det til at virke, nu har jeg kun et lille problem tilbage, og det er at få oprettet en genvej til min mye mail i Outlook
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 12:10 #24
Hvordan mener du - du skulle gerne sætte den op til at "tømme" mail automatisk?
Jeg kan anbefale at lave en regel som flytter alle mails til en undermappe under indbakken - så har man mere styr på hvor mails er sendt *til*.
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 12:11 #25
fint jeg stopper her. læg et svar for point
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 12:14 #26
Glad for at kunne hjælpe - og 'just for the record': Du giver mig ikke point for at uddele en gmail invitation - det må man nemlig ikke jf. ekspertens regler, men derimod for min hjælp i forbindelse med opsætningen af din outlook til do. ?? Hav en god weekend og tak for point.