Avatar billede jhwh Nybegynder
24. februar 2005 - 23:36 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Flytning af E-mails i Outlook Express

Jeg har netop fået ny HD og har i den forbindelse flyttet alle mine "gamle" filer over på den.
Men jeg kan ikke finde alle mine gamle mails og nyhedsbreve hvilket er noget nær en katastrofe (derfor 123 points).
Jeg har flyttet alle *.dbx filerne til samme sted, men det er åbenbart ikke nok, hvad er der galt?

(ps. Jeg ved godt det ikke er den korrekte kategori, men det var den der kom nærmest...)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 23:45 #1
Har du prøvet at 'importere' dine gamle dbx filer?
Avatar billede jhwh Nybegynder
25. februar 2005 - 00:02 #2
Thank you, det var da simpelthen for stupidt. Jeg  har siddet og ærget mig over, at jeg glemte at eksportere de gamle filer, jeg burde have tænkt det omvendt - mega tåbeligt...
Bare post det som et svar, du har fortjent pointene.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 00:03 #3
Takker - jeg hader selv at miste mails, så jeg er glad for at kunne hjælpe. Go' nat.
Avatar billede jhwh Nybegynder
25. februar 2005 - 00:05 #4
Lige over...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 00:08 #5
Glemte du at tildele point? ;o)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
28. februar 2005 - 15:25 #6
For nu at citere Elton John: "I'm still waiting..."
Avatar billede jhwh Nybegynder
28. februar 2005 - 20:05 #7
jeg trykker og trykker på accepter, men intet sker...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
28. februar 2005 - 20:35 #8
Jo, for nu lykkedes det. Takker - go' aften.