Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
24. februar 2005 - 23:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indst. af XP prof. Dummet mig hjælp ikke adgang til filer ?

Skulle lige indstallere Prof XP i stedet for Home.. og dum som jeg er trygger jeg forkert.. så den sletter det gamle og indstallere det oveni i stedet for bar ved siden af..

Nu har jeg bare det problem at alle mine Dokumenter, film, Spil og billeder osv ligger på harddisken men har ikke adgang til det
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 23:18 #1
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 23:19 #2
Overtag eferskab af filerne ved at bruge ovennænte link. Kræver at du er logget på med administrative rettigheder, men det burde du jo automatisk være...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 23:19 #3
To take ownership of a folder, follow these steps:
1.    Right-click the folder that you want to take ownership of, and then click Properties.
2.    Click the Security tab, and then click OK on the Security message (if one appears).
3.    Click Advanced, and then click the Owner tab.
4.    In the Name list, click your user name, or click Administrator if you are logged in as Administrator, or click the Administrators group. If you want to take ownership of the contents of that folder, select the Replace owner on subcontainers and objects check box.
5.    Click OK, and then click Yes when you receive the following message:
You do not have permission to read the contents of directory folder name. Do you want to replace the directory permissions with permissions granting you Full Control?

All permissions will be replaced if you press Yes.
Note folder name is the name of the folder that you want to take ownership of.
6.    Click OK, and then reapply the permissions and security settings that you want for the folder and its contents.
Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
24. februar 2005 - 23:33 #4
Jeg siger mange mange tak..
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 23:35 #5
Virker det? Skulle glæde mig (men jeg har jo kastet et svar tidligere...  ;o)

Hav en god aften.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2005 - 23:35 #6
Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
25. februar 2005 - 02:09 #7
Mange mange tak.. hehe klarede mig igennem den første guide..

Jeps det virkede..
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 05:59 #8
Det var godt - glad for at hjæple. Så mangler du jo bare at tildele point.... :o) Go' weekend, når vi når dertil.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2005 - 08:32 #9
Husk at lukke.

Du lukker spørgsmålet ved at markere petkrug's navn i boksen ude til venstre og klikke på accepter.  c",)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 08:37 #10
Ja, nemlig ja....