Avatar billede 3xs Nybegynder
24. februar 2005 - 18:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

NRG fil på DVD

Jeg står med en NRG fil, som egentlig skulle brændes på en alm dvd, så den kunne afspilles på en alm. DVD-maskine.

Jeg bruger Toast Titanium 6.0, som ikek umiddelbart bryder sig om ideen...

Mvh 3xS
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 18:29 #1
Nrg er nero... findes den til mac ?
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 18:30 #2
nero burning rom... www.ahead.de
Avatar billede badmanndk Nybegynder
24. februar 2005 - 18:31 #3
http://www.magiciso.com/Index.htm

dette program kan konvertere NRG til ISO osv.
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 18:35 #4
det skal jo virke til mac :(
Avatar billede badmanndk Nybegynder
24. februar 2005 - 18:37 #5
UPS.. det havde jeg ikke set, så jeg blander mig lige uden om :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 18:44 #6
http://www.videohelp.com/forum/archive/t168748.html <-- her skulle være en løsning
Avatar billede 3xs Nybegynder
24. februar 2005 - 19:14 #7
Hmm... De foreslår et værktøj, som muligvis virker.. Det virker ikke... Jeg må lige prøve med VPC senere...
På forhånd tak
Avatar billede egonspock Seniormester
25. februar 2005 - 00:48 #8
Jeg har haft en lignende fil engang. Det viste sig vist at jeg skulle bruge MPlayer til at afspille den, men så var det ikke noget problem. Det er muligt at VLC også kan klare den.
Avatar billede 3xs Nybegynder
25. februar 2005 - 15:16 #9
VLC kan ikke bruges..
Jeg har forsøgt med VPC, men uden held.. Jeg forsøger at få filen i et andet format.
Men ellers tak for forsøget til jer alle!
Avatar billede egonspock Seniormester
25. februar 2005 - 17:49 #10
Har du prøvet MPlayer fra http://mplayerosx.sourceforge.net/ ? Nogen gange virker den som sagt bedre end VLC.
Avatar billede 3xs Nybegynder
05. marts 2005 - 19:32 #11
>Egonspock
Jeg skal huske den til næste gang, jeg har desværre slettet filen. Men tak for hjælpen.