Avatar billede runemj Nybegynder
24. februar 2005 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

1 minut til at lukke ned

Efter min computer har kørt i lidt tid kommer der en boks frem der fortæller at jeg har et minut til at lukke computeren ned.. Og at det er gilen isass.exe der har iværksat lukningen.. hvad gør jeg ???
Avatar billede ockholm Nybegynder
24. februar 2005 - 17:42 #1
Du går ind på google, søger på download FxGaobot, downloader FXGaobot og lader den køre.  Har selv oplevet det, hvor jeg fik at vide at jeg havde været en sasser orm på computeren. Så prøv det.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2005 - 17:42 #2
Avatar billede runemj Nybegynder
24. februar 2005 - 17:45 #3
tak prøver
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2005 - 17:46 #4
Start med at kører denne opdatering, så det ikke kommer igen: http://download.microsoft.com/download/5/b/9/5b9f0e5a-3536-48d1-b02b-1a2cd36a00de/WindowsXP-KB823980-x86-DAN.exe

Brug dette fix til at fjerne skidtet med:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe

Man kan i kør skrive: "shutdown -a " det stopper også nedtællingen
Avatar billede ockholm Nybegynder
24. februar 2005 - 17:57 #5
Rettelse, *fået en sasser orm...."
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2005 - 18:53 #6
tryk start->kør og skriv "shutdown -a"

Download hijackthis herfra
http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den der hvor du har gemt hijackthis.exe filen. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede kalp Novice
01. marts 2005 - 13:20 #7
runemj ?