Avatar billede ockholm Nybegynder
24. februar 2005 - 17:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CPU problemer?

Jeg har en Zitech computer med en processor på 1,2 gHz og 512 mb ram.  Mit problem er, at computeren pludselig genstartede, hvorefter jeg så under startuppen, at der var skruet ned for processor og RAM i bios, den stod på 100/100. Jeg ændrede den til 133/133 og genstartede computeren. Men pludselig vil skærmen ikke starte, computeren starter op, og blæserne kører, men skærmen vil ikke tænde, og det lyder ikke som om windows bliver startet op. (Lod computeren stå tændt og skruede op for lyden), men stadig intet skete. Er der en måde jeg kan skrue ned for processoren på? Eller er der nogle der har erfaring eller gode råd?
Avatar billede musti776 Nybegynder
24. februar 2005 - 18:00 #1
har du prøvet at fjerne batteriet for at nulstille bios?
Avatar billede ockholm Nybegynder
24. februar 2005 - 18:27 #2
Hvordan fjerner jeg batteriet?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. februar 2005 - 19:06 #3
http://www.sysopt.com/cmospas3.htm

måske dette kan hjælpe..O)
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 19:25 #4
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. februar 2005 - 19:29 #5
ikke fordi jeg gider at spille politimand... men det er overførelse af point, og er ikke lovligt.!
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 19:30 #6
okay, så behold pointene selv.. dont care...
Avatar billede jokkejensen Novice
24. februar 2005 - 19:31 #7
men de 140 er vel lovligt !?
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. februar 2005 - 23:28 #8
Max. antal point er 200 for et spørgsmål, også hvis de bliver fordelt over flere spørgsmål.

Så ja, jokkejensen du må gerne modtage 140 point i dette spørgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 06:13 #9
okaydokay.. takker