Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
24. februar 2005 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

installering af HD

Har netop installeret en ny Maxtor 120 GB HD i knægtens PC. Der sidder allerede en 12 GB hvor styresystemet XP Pro ligger. Nu er problemet at jeg kan ikke se den nye harddisk i stifinder, selvom jeg kan se at den er der inde i BIOS. Hvad er det jeg gør galt. Har checket i enhedshåndtering og den siger at driveren er installeret.
Kan samtidig se at den nye er sat op som slave i BIOS, er dette korrekt ??
Avatar billede flim Nybegynder
24. februar 2005 - 13:31 #1
Harddisken er sikkert ikke formateret hvis den er helt ny.

Det kan du gøre i Windows, hvorefter du burde kunne se disken. Start->Control Panel-> Administrative Tools ->Computer Managment ->Disk Managment.

Der skulle du gerne kunne se den og formatere den
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
25. februar 2005 - 13:48 #2
takker flim du havde så absolut ret. Drop et svar og points er dine.
Avatar billede flim Nybegynder
25. februar 2005 - 13:50 #3
Det var godt du fik det til at virke :-)