Avatar billede schouborg Nybegynder
24. februar 2005 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

msimn.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejlighed

Når jeg bruger outlook express, får jeg ofte denne meddelelse:

msimn.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Jeg får mulighed for at klikke på en knap, hvorpå der står "Send fejlrapport". Det har jeg prøvet flere gange, uden at der sker noget ved det. Jeg kan også klikke på en knap, hvorpå der står "Undlad at sende". Når jeg klikker her lukker Outlook Express. Næste gang jeg åbner Outlook Express, får jeg meddelelsen: "Outlook Express blev ikke lukket korrekt".
Det ser ud til at problemet kun opstår, når jeg dobbeltklikker på Ikonet for at åbne - når jeg nøjes med et enkelt klik, kan jeg altså bruge mailsystemet, men dobbeltklikket ligger i hånden.
Jeg er ikke så god til det tekniske, så jeg har brug for mere end blot en henvisning til en Microsoftside.
Schouborg
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2005 - 13:22 #1
Har læst andetsteds om en som klarede problemet med en systemgendannelse.

En anden løste det på denne måde:
Læg din Windows CD-rom i din computer - gå i Start -> Kør og skriv sfc /scannow. Det vil reparere ødelagte systemfiler som kan være årsagen til dit problem
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
27. februar 2005 - 15:05 #2
En mulighed kunne også være fordi du har spamfighter installeret. Spamfighter når ikke at komme igang, i det du sikkert har outlook express til at hente post straks ved åbningen af programmet.
Prøv derfor: Funktioner - indstillinger
Fjern ”fluebenet” ved ”Send og modtag meddelelser ved start.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
27. februar 2005 - 15:06 #3
Outlook Express skal sikkert have nogle få sekunder til at "overtage styringen" af OE. Når Spamfighter værktøjslinien er indlæst, taster du bare F5 eller Opdater, så kommer alle mails straks.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:35 #4
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?
Avatar billede schouborg Nybegynder
01. marts 2008 - 20:37 #5
ja
Avatar billede vejmand Juniormester
02. marts 2008 - 06:58 #6
???
Avatar billede klarinet Nybegynder
22. juni 2008 - 12:03 #7
Outlook Express dukker op med denne meddelelse:
Outlook Express kan komprimere meddelser for at frigive diskplads. Dette kan tage flere minutter.

Denne meddelse dukker op meget tit og er død irritere - nu dukkede den op igen.
Hvordan er den opstået og hvordan får jeg eller allerbest Microsoft den fjernet ?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2008 - 13:35 #8
http://www.eksperten.dk/spm/676948

Husk at lukke spørgsmålet.

Du lukker ved at markére mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter".