Avatar billede jms_nork Nybegynder
24. februar 2005 - 12:54 Der er 3 kommentarer

Skal man skifte smtp server ?

Jeg benytter en bærbar computer på mit arbejde og derhjemme. Når jeg skifter til en anden internet forbindelse skal jeg skifte smtp-server.
DET ER TRÆLS ! (jydsk udtryk)
Findes der ikke en løsning på det ?
Jeg har forsøgt mig med at oprette 2 typer konti alt efter om jeg er hjemme eller på arbejde. Da jeg har 5 email-konti, vil det betyde at jeg skulle have 10 konti, og det holder ikke.
Kan man ikke benytte en smtp-server som er uafhængig af hvilket netværk man sidder på ? Evt. med bruger-login.
Jeg har ikke mod på at sætte min egen server op. Findes der noget gratis eller skal man betale for en sådan service ?
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 13:47 #1
der findes et Meget Smart program some hedder Mobile Netswicth Der skifter du simpelhen profiler når du  fx er hjemme eller på arbejde den kan skifte alt fra Almindelig Ip til Dns Proxy ect ec åbne programmer  Alt.. du kan evt prøve at hente en Prøve versin af det men det koster desvære penge
Avatar billede jms_nork Nybegynder
24. februar 2005 - 13:53 #2
Jeg prøver lige programmet...
Problemet er dog at jeg sidder også ved flere forskellige maskiner, med henholdvis windows, linux og MAC installeret. Alle problemer kunne løses hvis man kunne benytte den samme smtp-server ALTID. Hvis man kunne betale sig fra det kunne man jo overveje om det er prisen værd.
Avatar billede jms_nork Nybegynder
24. februar 2005 - 14:29 #3
Jeg har fundet det jeg mangler, men så kommer nærrigheden op i mig :-)
Findes der en gratisudgave af www.authsmtp.com ?