Avatar billede nopa86 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:28 Der er 2 kommentarer

Problmer med windows update

Hej

Min computer vil ikke updatere windows da den siger jeg bruger en alledrede brugt windows cdkey. det forstår jeg ikke da jeg selv har købt computeren med windows til igemmen dell .Disse vindows updates er ret vigtige med hensyn til firewall og sådan. hvordan er det muligt at updatere windows?
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 12:33 #1
Jeg tror du er nødt til enten at kontakte Dell eller Microsoft og høre om de har en løsning på problemet.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:01 #2
Kan spørgsmålet lukkes?