Avatar billede js17dk Nybegynder
25. marts 2001 - 11:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ændring af navn

Jeg har i dag ændret mit navn fra
js17dk >> Dingkee

Grunden til det er at da jeg startede med at bruge eksperten, troede jeg at det var noget jeg hurtigt ville lade være med at bruge igen.
Men jeg er blevet helt vild med at hjælpe andre og få hjælp.

Jeg gør ikke dette fordi jeg gerne vil have flere point, min point tavle ser sådan ud:Point  308
Point ude  0

Denne konto (js17dk) bliver lukket senere i dag.
Avatar billede zycho Nybegynder
25. marts 2001 - 11:24 #1
Dingkee >> hvordan har du ændret navnet?? Ved at skrive til webmaster??
Avatar billede dingkee Nybegynder
25. marts 2001 - 11:25 #2
Jeg lukkede (har ikke gjordt det endnu) min konto der hedder js17dk, og oprettet en ny som hedder Dingkee
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2001 - 11:32 #3
Hvilket normalt er strengt forbudt.
Avatar billede dingkee Nybegynder
25. marts 2001 - 11:32 #4
Så er brugeren js17dk slettet
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2001 - 11:34 #5
Var det ikke smartere at lukke dette spørgsmål først!!!
Avatar billede js17dk Nybegynder
25. marts 2001 - 11:36 #6
Spg lukket nu
Hvorfor kan jeg egenligt stadig logge ind??
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2001 - 11:39 #7
Fordi du har \"afmeldt\" dig, det er nok ikke det samme som at slette en bruger.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 11:40 #8
fordi din bruger ikke er slettet! du har nu 2 brugere og jeg vil anbefale dig at sende en mail til info@eksperten.dk hurtigst muligt inden du får en masse mennesker på nakken der vil anklage dig for at snyde!
Avatar billede dingkee Nybegynder
25. marts 2001 - 11:55 #9
Jeg har sendt en mail til eksperten
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. marts 2001 - 16:40 #10
js17dk>> Har du overført de gamle point til din nye profil DingKee ?

Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2001 - 18:38 #11
Nej, for Dingkee har endnu ikke besvaret et eneste spørgsmål, og js17dk har stadigt 308 point.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 18:42 #12
det går vel lige op hvis admin bare sletter js17dk\'s profil :)
Avatar billede dingkee Nybegynder
25. marts 2001 - 21:35 #13
Jeg har ikke overført nogle point fra js17dk til Dingkee, for så ville det jo have været snyd.
Og hvis det havde været det er man jo godt dum hvis man selv opretter et spg. om det.