Avatar billede jessien Nybegynder
24. februar 2005 - 01:51 Der er 1 løsning

ActiveX-objektet til Office Update kan ikke indlæses

ActiveX-objektet til Office Update kan ikke indlæses. Jeg har prøvet følgende unden succes:
Det ActiveX-objekt, der bruges af Office Update-registreringsværktøjet, kunne ikke indlæses. Dette kan have en af følgende årsager:

Du har ikke administrative rettigheder til denne computer. Hvis du vil installere opdateringer til Office, skal du kontakte systemadministratoren.
Du har klikket på knappen Nej i den sikkerhedsdialogboks, der blev åbnet, mens objektet blev indlæst. Du skal klikke på Ja i de sikkerhedsdialogbokse, der vises.
Der kan være noget i vejen med cache-funktionen i Microsoft Internet Explorer. Benyt nedenstående fremgangsmåde for at rydde cachelageret i Internet Explorer:
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
Klik på knappen Slet filer under fanen Generelt.
Marker afkrydsningsfeltet Slet alt offlineindhold, og klik derefter på OK. Det kan tage et par minutter at tømme cachelageret, afhængigt af hvor stort det er.
Klik på OK , når processen er færdig.
Sikkerhedsindstillingerne for Internet Explorer kan være indstillet til at deaktivere kørslen af signerede ActiveX-objekter. Du kan undgå at reducere sikkerhedsniveauet for den normale brug af internettet ved at medtage webstedet Microsoft Office Online som et websted, du har tillid til, i Internet Explorer:
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Sikkerhed.
Klik på ikonet Websteder, du har tillid til i oversigten over webindholdszoner.
Klik på knappen Websteder.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Kræv servergodkendelse (https:) for alle websteder i denne zone.
Skriv internetadressen http://office.microsoft.com i boksen Føj dette websted til zonen, og klik derefter på knappen Tilføj.
Klik på OK, og luk derefter dialogboksen Internetindstillinger.
Avatar billede jessien Nybegynder
23. juli 2006 - 17:08 #1
lukket