Avatar billede nopa86 Nybegynder
23. februar 2005 - 23:54 Der er 9 kommentarer

Problmer med popups

Hej

Jeg har problmer med Popus der popper op uden for min eksplore og jeg er ved at være ret træt af dem. findes der et program man kan hentes på nettet som kan udryde disse popups eller kan man fjerne dem på anden vis ?

Vh nopa
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 00:14 #1
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10289035.html?tag=lst-0-2
Prøv denne gratis spywarescanner.
Scan også efter virus med din virusscanner.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 00:21 #2
Først skal du lige downloade et par ting herfra:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Ca. på mídten af side er der et LSP-fix - det skal du downloade og gemme. Det gør du også ved det der anbefales til windows XP. Begge kan bruges hvis du er så uheldig at din forbindelse går ned.
Det er iøvrigt et godt link med masser af gode og gratis programmer.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 00:23 #3
En anden vigtig ting er at holde sig opdateret via Windows Update
Avatar billede icecube Nybegynder
24. februar 2005 - 06:40 #4
Jo, der findes et utal af programmer til at stoppe popups med.
Bla. kan du hente denne glimrende browser der minder tilforladeligt meget om InternetExplorer
www.netcaptor.com
Hvis du har MSN messenger (http://messenger.msn.com/) kan du også sige "Jatak" til at installere MSN toolbar, den har også en popupblocker :)
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. februar 2005 - 17:15 #5
Hvis Spybot ikke fjerner det hele, så prøv dette i tillæg:

Download Hijackthis: http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe

Kør Hijackthis.exe fra en mappe som du opretter til formålet:
Klik på "Do a systemscan and save a logfile"
(det kan være at du bliver ført direkte ind til hovedprogrammet - så klikker du bare Scan - save log)
Kopiér indholdet af denne logfil herind i denne tråd.
Du skal ikke selv begynde at fixe noget, idet det kan skade mere end det gavner.
-----------------------------------------------
Hvis ikke andre har gjort det i mellemtiden (hvilket de er velkomne til), vil jeg så kigge din log igennem i morgen, og give dig en procedure til at komme af med det skrammel.
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. februar 2005 - 17:18 #6
Iøvrigt nopa86: Så er det god kotume her på Eksperten at man lukker de spørgsmål som man åbner ved at give feedback til dem, der hjælper én, og evt. point, hvis det har afhjulpet problemet. Det kan jeg se, at du ikke har været alt for flittig til i dine tidligere tråde...
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. august 2005 - 13:08 #7
Lukketid?
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 13:20 #8
Ja, det kan da godt være at vi skal smide et svar.
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 12:39 #9
?