Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
23. februar 2005 - 22:35 Der er 5 kommentarer

Hvordan installere man fjernskrivebord på en win2000 maskine

Hej jeg Har en windows 2000 maskine som jeg gerne vil køre fjenrskrivebord på .. på windows Xp´s cd kan man installere fjenrskrive bord fra men når jeg har insatlleret det viser den ikk hvor den har lagt det og hvor man kan aktivere det henne hvis nogen ved hvordan vil jeg blive mægtig glad :D

Mvh. vognmaden
Avatar billede snowball Novice
23. februar 2005 - 22:38 #1
Du kan hente klienten på http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/tools/rdclientdl.mspx

Når den er installeret, så ligger den normalt inde under Programmer -> Tilbehør -> Kommunikation.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 22:43 #2
Jeg er ikke helt sikker på om du vil
1. se skrivebordet på windows 2000'eren på en anden maskine, eller
2. se en anden maskines skrivebord på windows 2000'eren.

Er det nr 2 har snowball givet dig svaret.
Er det nr 1, er du nok nødt til at installere et 3 parts program som f.eks det gratis REALVNC. http://www.realvnc.com/
Avatar billede snowball Novice
04. marts 2005 - 18:03 #3
--vognmanden--: Fandt du ud af noget? :)
Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
05. marts 2005 - 12:14 #4
Hejsa... nej der var ikk noget inde under Programmer -> Tilbehør -> Kommunikation.
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2005 - 13:09 #5
Heller ikke selvom du installerede klienten fra mit link?