Avatar billede bibsen2 Nybegynder
23. februar 2005 - 16:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NorthQ videokonverter og Pinnacle

Hey..
Er der nogen der ved om det er muligt og hvordan man får NorthQ's videokonverter til at spille sammen med Pinnacle...

Kortet virker fint sammen med det program som medfølger..

Pinnacle kan godt se A/V Capture device'et..  men når jeg prøver at capture i pinnacle får den bare ikke noget signal.. og starter ikke capture..

Nogen ideer..  anyone ???

mvh.
Brian Ibsen
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
24. februar 2005 - 23:20 #1
Hvorfor caputere du så ikke bare med det program som følger med til NorthQ, og så importere disse klip i Pinnacle.

Var faktisk nede ved min fatter den anden dag, da han lige havde fået et pinnacle tv pro kort, til at caputere med fra hans gamle HI8 kamera, der var problemet også det samme at Studio 9 ikke kunne finde ud af grappe noget som helst fra tv-kortet.....
Avatar billede bibsen2 Nybegynder
26. februar 2005 - 00:00 #2
Fordi jeg syntes der er noget "bras"    (WinDVD creator)
Det er nemlig som navnet siger, en dvd creator..

Men nu er det sådan at jeg f.eks. gerne vil have min færdige video i SVCD...
WinDVD creator kan kun outout'e som DVD format....

Og ikke i masser af formater som Pinnacle kan..
Avatar billede bibsen2 Nybegynder
26. februar 2005 - 11:11 #3
ups..  jeg kan faktisk godt lave svcd osv. fra windvd...

men det underlige er at de klip jeg har captures via windvd ikke kan importeres i Pinnacle.  Pinnacle siger at den ikke kan læse filerne.
og har prøve at capture i både MPEG2, MPEG4 og DivX