Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
23. februar 2005 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Singering af besked

Hvad skal man bruge for at signere en besked i vb.net?
JEg har et pkcs#7 certifikat, som jeg skal bruge til at signere en fil med, men jeg kan ikke finde nogen eksempler om vordan man gør!?!?

/Kristoffer
Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
23. februar 2005 - 17:51 #2
Jeg har set lidt på det før, men det er ikke signering af email jeg er interesseret i. Det er generel signering, hvorledes man gør.
Avatar billede burningice Nybegynder
23. februar 2005 - 18:34 #3
generel signering? tænker du på kryptering ved hjælp af en signeringsnøgle?
Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
24. februar 2005 - 10:56 #4
nej, jeg skal signere en besked, og sende denne over http-protokollen. Men jeg vil mget gerne selv styre hvorledes MIME skal se ud, da det er ret specifikt.
Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
07. marts 2005 - 12:34 #5
har fået signeret, med capicom. Jeg havde megt bøvl med Chilkat.