Avatar billede zibar Nybegynder
24. oktober 1999 - 14:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kommenter min hjemmeside

Er der en eller anden der gider at kommentere min hjemmeside?
Jeg har lavet min egen chat-side, prøv at bladre den igennem og se om den er god efter din mening!

/Zibar
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
24. oktober 1999 - 14:36 #1
Hvor finder man den?
Avatar billede zibar Nybegynder
24. oktober 1999 - 14:44 #2
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
24. oktober 1999 - 14:58 #3
Jeg ville nok droppe den sorte baggrund. Men det er jo op til smag og behag... Siden er meget ordinær og chat rummene mangler efter min mening nogle emner. Endvidere synes jeg du bør udskifte din font til enten verdana eller arial.

Men udemærket arbejde for en knægt på din alder ;-)
Avatar billede zibar Nybegynder
24. oktober 1999 - 15:02 #4
Jeg bruger da Century Gothic!!

OK Hvor gammel er du din BjørnebandeFAN!
Avatar billede zibar Nybegynder
24. oktober 1999 - 15:05 #5
Tak for du gider svarer på mit spørgsmål men jeg søgte nu efter en der har lidt mere erfaring med html!
Avatar billede spacey Nybegynder
24. oktober 1999 - 17:57 #6
Jeg syntes at din side er OK.
Du skulle måske ikke animere menuen; den flimrer lidt underligt, ihvertfald på min comp.
Hvad med at lave en knap der automatisk kan ændre skærmoplysning til/fra din anbefalede opløsning?
Din tæller virker ikke!!!
Avatar billede boye Nybegynder
24. oktober 1999 - 19:59 #7
Husk kritik er positivt:
1. Gør lige op med dig selv om siden skal være dansk eller international.
2. Spørg dig selv: Hvorfor skulle folk gå ind på min side, er der noget specielt at komme efter som man ikke kan andre steder?
3. Fjern tælleren helt, det virker meget uprofressionelt at tælle kunder.
4. Mærkelig måde at chatte på, ligner windows.
5. Loader meget langsomt (på min computer).
6. Flot menu!
7. Smart ting det med fuldskærm, men skriv lige hvordan man lukker winduet igen, tak. (Alt+F4)
8. Brug en anden skrifttype.

Nå, men vigtigst af alt skal du altså tænke på om ikke folk hellere vil på netstationen eller forum, og hvad der i givet fald skulle til får at folk gad ind på din side. I øvrigt skal du ikke regne med mange besøgende så længe du ikke har et domænenavn der er lidt sejere. Og husk at danskere ikke gider at chatte på udenlandsk, for så var de nok gået ind på en udenlandsk side...
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
25. oktober 1999 - 08:11 #8
Hmm...meget godt forsøg.....men personligt mener jeg at der mangler en "rød tråd" eller et emne den dækker
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
25. oktober 1999 - 08:53 #9
zibar>>Mere erfaring..., nu har jeg også kun lavet hjemmesider på professionelt plan i mere end et par år. Lidt mere erfaring.... tsk, tsk.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
25. oktober 1999 - 08:53 #10
Alder - 23
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
25. oktober 1999 - 08:54 #11
zibar>>Jeg er ikke bjørnebandefan. Jeg er medlem!
Avatar billede zane Nybegynder
25. oktober 1999 - 22:19 #12
Ikke for køn, absolut ikke for køn!
Avatar billede lvraa Nybegynder
26. oktober 1999 - 09:49 #13
Din counter virker ikke, chatroom virker ikke.

Siden virker generelt ikke gennemarbejdet :) sorry
Avatar billede mikkle Nybegynder
26. oktober 1999 - 11:42 #14
Din banner kode vil ikke virke med mindre du putter den fulde sti på banner.gif.. Altså siten til hvor DU har banneret liggende..