Avatar billede prip10 Nybegynder
23. februar 2005 - 12:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade en fil fra ftp.

Hej.

Jeg har lavet en opgave på min skole, og gemt den i min mappe på skolens netværk. Så kommer jeg hjem og vil hente min opgave ned på min egen computer. Jeg bruger SmartFTP, da jeg skal være passiv. Men når jeg så vil hente det word dokument jeg har lavet skriver den: "550 Molekyle og forbrnding rapport.doc: The system cannot find the file specified."

Filen fylder 24 Mb fordi der er billeder i dokumentet.
Jeg kan godt hente små filer men ikke den her. Hvad kan jeg gøre? Skal jeg bruge et andet ftp program?

På forhånd tak.
Avatar billede articfruit Nybegynder
23. februar 2005 - 13:14 #1
99% sikker på at det er ftp-serveren på din skole der ikke understøtter æøå... Hvilken skole er det?
Avatar billede prip10 Nybegynder
23. februar 2005 - 13:24 #2
Det er silkeborg tekniske skole!

Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede articfruit Nybegynder
23. februar 2005 - 13:29 #3
hvad er dit brugernummer, så kan jeg omdøbe den for dig... ;o)

Send det til mikkel@silkets.dk
Avatar billede prip10 Nybegynder
23. februar 2005 - 13:36 #4
Tak! Det var sku rart. Ellers fik jeg nok lidt ballade når jeg tog 3 timer før hjem for at lave rapport! :-)

Hej du!
Avatar billede articfruit Nybegynder
23. februar 2005 - 13:37 #5
Det er fordi at FTP serveren på en NT 4 ikke understøtter æøå... Der kommer nye serveren inden for det næste halve år... :o)
Avatar billede prip10 Nybegynder
23. februar 2005 - 13:38 #6
Okay, men der er jeg smuttet.. Hehe!