Avatar billede lulc Nybegynder
23. februar 2005 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nyt design, feedback før jeg fortsætter?

Jeg er netop startet på et nyt design til et firma der bestyrer fanklubber for danske artister.
Designet skal være rent, men sejt..
Kom med jeres mening. Jeg undskylder at der så'n set kun er et billede.
Hvordan kan jeg på en god måde sætte billeder ind på forsiden af artister?
Avatar billede lulc Nybegynder
23. februar 2005 - 11:20 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. februar 2005 - 11:30 #2
stoppen ser rigtig godt ud.

Jeg kan ikke lide din stroke/glow rundt om dine menupunkter, det får dem til at virke gnidret og uskarpe.

Dine to "bokse" i siden af designet, hænger ikke rigtig sammen med det andet, ser ud som om de er blevet lagt ovenpå og fået en skygge.

Dine "logoer" i bunden kan jeg ikke rigtig forstå, og det forvirrer mig, hvad skal de bruges til ?

Nogle pæne lyse farver ellers, måske prøv at give baggrunden en lidt mørkere farve så alt ik bliver så hvidt.
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
23. februar 2005 - 11:31 #3
Feedback på designet:
Det ser godt ud, men gør det lidt lavere, på en 1024*768 opløsning skal man scrolle ned for at se menuen i bunden (Information, artister, booking, kontakt, sitemap og squint.dk), det er meget irriterende.
Avatar billede vagt Nybegynder
28. februar 2005 - 14:14 #4
Hej lulc.. og så lige Dav's til triple-x..
Må da sige 200% ser rigtig rigtig godt ud.. du må da gerne se lidt på min hjemmeside Hilsen john
Avatar billede lulc Nybegynder
01. marts 2005 - 07:11 #5
Mange tak.. Point til mr_bacardi og triple-x .. ?
John, tak ska' du ha'. Men hvad med link ?
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
01. marts 2005 - 07:16 #6
Så får du lige et svar :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. marts 2005 - 07:16 #7
også et her fra