Avatar billede net-city Nybegynder
22. februar 2005 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler hjælp vedr. divs!

Hejsa, jeg fik lavet mig en meget simpel 2dchat, hvor der også er mulighed for talebobler, men får det samme problem hver gang.
Taleboblen kommer oven i manden, men den skal lægge ved munden :)

Vi siger feks. at dette er taleboblen:
<div id='talk' style='left: 100px; top: 200px;'>

Kan man så ikke lave noget sjovt ud af det, hvor den så sætte selve diven længere op, ved at plusse det?

Nemmere sagt:
Kan man lave en div også plusse left eller top med noget sådan <div 'en kommer højre op?
Avatar billede bl4ck Nybegynder
22. februar 2005 - 20:34 #1
hvis du har 2 layers kan du godt.
Avatar billede net-city Nybegynder
22. februar 2005 - 22:46 #2
Ehm, jeg siger jeg ikke jeg skal lave 2 layers, men 1 div, se evt. efter i spg.
Avatar billede net-city Nybegynder
23. februar 2005 - 02:46 #3
lukker