Avatar billede mortenhc Nybegynder
22. februar 2005 - 17:20 Der er 2 kommentarer

Headset på 100 meter.

Er der nogen, som har hørt om der findes headset til bluetooth på 100 meter.

Det er som om der er en ufravigelig standard på 10 meter :-(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 17:22 #1
Ved 100 meter falder overførsels hastigheden. Derfor er headsets begrænset til 10 meter.
Avatar billede mortenhc Nybegynder
22. februar 2005 - 17:33 #2
Min bluetooth usb-adapter har en rækkevidde på 100 meter. Når jeg går en tur med headsettet, kan modtage lyden fint indenfor de 100 meter, men problemet er at headsettet stadig kun kan sende med de skallede 10 meter.
M.a.o går mit spørgsmål på om der findes et headset, som bruger 100 meter-standarden.