Avatar billede shine! Nybegynder
24. marts 2001 - 20:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problem med 3D kort

Ok...jeg har et Voodoo 3 2000 kort. Men det virker ikke mere. Først startede det med at fryse i spillene...(alle mulige forskellige farver eller skræmen fryser). Senere begyndte den at gøre det samme i Windows. Og helt til slut når computeren starter op. Nu kan jeg slet ikke bruge det mere!
Avatar billede wismann Nybegynder
24. marts 2001 - 20:23 #1
hvad er det for et motherboard du har???

*Wismann*
Avatar billede preclean Nybegynder
24. marts 2001 - 20:24 #2
surt,hvad er spørsmålet?
hvor du kan købe et nyt ?
tjeck priser på www.ebdpriser.dk

Avatar billede preclean Nybegynder
24. marts 2001 - 20:25 #3
fejl........
www.edbpriser.dk
Avatar billede wismann Nybegynder
24. marts 2001 - 20:27 #4
under søg om at er sat rigtig i maskinen, tjek om alle køler køre som de skal..  for hvis der er en af dine køler der ikke virker kan det godt være at det bare er en overophedning.

*Wismann*
Avatar billede zhark Nybegynder
24. marts 2001 - 20:31 #5
Avatar billede shine! Nybegynder
24. marts 2001 - 20:34 #6
hvor finder jeg ud af hvilket Motherboard jeg har?

jeg har checket om kortet sidder rigtigt op til flere gange, så det er ikke problemet. Jeg mener ikke der er nogen køler til kortet, så der kan problemet vel heller ikke være!
Jeg kunne prøve at sætte kortet i en anden computer, og så checke om det virker der!
Avatar billede preclean Nybegynder
24. marts 2001 - 20:35 #7
wismann kan have ret.
hvormange systemressouser far du fri ??
under start/kontrolpanel/system/ydeevene kan du se systenressouser i % .
vedligeholder du din maskine ? prøv at køre defragmentering
højer klik på dit c/ drev i stifinderen egenskaber funktioner
Avatar billede shine! Nybegynder
24. marts 2001 - 20:46 #8
Jeg har prøvet at formatere min computer... så det kan ikke være noget med systemressoucerne.J
Jeg vedligeholder den også godt nok.
Avatar billede nettrain Nybegynder
24. marts 2001 - 20:58 #9
prøv at se her - jeg havde et lignende problem..

http://www.eksperten.dk/spm/37951
Avatar billede nettrain Nybegynder
24. marts 2001 - 20:58 #10
prøv at se her - jeg havde et lignende problem..

http://www.eksperten.dk/spm/37951
Avatar billede nettrain Nybegynder
24. marts 2001 - 21:10 #11
ups.... hvorfor faen kom den 2 gange jeg trykkede ved mit gode helbred kun ÉN gang på Udfør...!!!

Nå skidt pyt....

/NetTrain/
Avatar billede teknik Juniormester
25. marts 2001 - 03:56 #12
..god ide at checke kortet i en anden PC....også e god ide at se efter om der stadig er garanti tilbage...kunne jo være tæt på udløbsdato..

Virker det ikke i en anden PC.  Så send det ind på garantien..eller Dump det i nærmeste Container

Virker det fint nok, så prøv at køre en gang virusscanning(fra diskette) på din egen PC...

mvh :-)
Teknik
Avatar billede shine! Nybegynder
25. marts 2001 - 18:48 #13
jeg har ikke checket kortet i en anden computer endnu, men regner med at gøre det i morgen! Der er slet ikke noget problem med garinti, da den er på 10 år!
Avatar billede shine! Nybegynder
24. april 2001 - 20:05 #14
jeg har byttet kortet
Avatar billede teknik Juniormester
24. april 2001 - 20:29 #15
>>shine!
...og hvorfor var det lige at du selv skulle have points fordi kortet var defekt ???

Synes ligesom at jeg rammer den mulighed 100% i svaret her!!!

Afvist svar fra teknik