Avatar billede abccracker Nybegynder
24. marts 2001 - 20:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu-Siemens computer

Er der en side, hvor man kan købe og konfigurere Fujitsu-Siemens computere?
Avatar billede kapla Nybegynder
24. marts 2001 - 20:13 #1
Avatar billede kapla Nybegynder
24. marts 2001 - 20:14 #2
Avatar billede tera Nybegynder
24. marts 2001 - 23:59 #3
Hold dig LAAAANGT væk fra Fujitsu-Siemens computer!!!!!

Giver mange problemer......
Avatar billede abccracker Nybegynder
25. marts 2001 - 01:14 #4
¨hvad for nogle exempelviz!!!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. marts 2001 - 01:15 #5
Fujitsu og Siemens benytter så vidt jeg husker kun Intel processorer! DERFOR!
Avatar billede abccracker Nybegynder
25. marts 2001 - 01:36 #6
asdfasdsdf
Avatar billede mj Nybegynder
25. marts 2001 - 03:16 #7
Kan vi stakler der lige har investeret i netop Fujitsu-Siemens ikke lige få noget nærmere info ??
Eksempelvis kunne det da være ganske rat om der evt. kunne komme nogle løsninger på problemer frem på bordet........
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 14:06 #8
Hvad skulle er være i denne Fujitsu-Siemens computer??
Avatar billede mj Nybegynder
25. marts 2001 - 14:27 #9
I min er der en 700MHz CPU, 64 MB Ram, et skodmodem og en masse opkoplingsproblemer :-)
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 14:35 #10
mj<<< Jeg gætter på du har et MR2800 modem!!
Avatar billede mj Nybegynder
25. marts 2001 - 15:11 #11
Nope, det er et on-board skodmodem der hedder : HCNR56K......
Avatar billede toast Nybegynder
25. marts 2001 - 20:30 #12
Jeg har altid synes Fujitsu (senere) Fujitsu-Siemens, har leveret nogle gode stabile computere. ingen problemer. hehe, udover Fujitsu-Siemens har jeg så kun haft erfaring med Compaq, hvilket må siges og være en latterlig konkurrent. SKODPAQ.
Jeg vil tro Dell er de bedste lige for tiden.

Toast
Avatar billede abccracker Nybegynder
26. marts 2001 - 11:08 #13
DELL ER SKOD PC\'ER
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. marts 2001 - 13:31 #14
Hardwaremæssigt er Dell rigtig gode maskiner. God samlekvalitet, og godt afpassede stumper. Men de halter på service.

Compaq havde en overgang nogle problemer.. Men de gør det såmen også udmærket idag. Jeg ville ikke være ked at at købe Compaq.

De nye Fujitsu\'er kører ganske ok. Vi har en håndfuld ude som hjemmepc\'er. brugerne er da ganske tilfredse med dem. Men jeg har dog hørt der kan være problemer med en del 3.parts hardware.

Skal man endelig have mærkevare hardware sværger jeg til IBM. De er lidt dyrer end deres konkurrenter, men deres service er i top, og de har dejligt strenge krav til deres hardware. Derfor er alt der udgår fra IBM testen i hoved og r... :)

NanoQ
Avatar billede mj Nybegynder
26. marts 2001 - 17:34 #15
Jeg kan - til min egen store tilfredshed, om ikke andet - oplyse, at jeg pr. dags dato blev træt af at skulle blive ved med at rode med modemopsætninger i en helt ny maskine, og jeg kontaktede derfor Siemens HotLine.
Den flinke og dybt seriøse, dygtige unge mand spurgte mig om der var nogen hjemme her både torsdag & fredag ?? - Da jeg bekræftede at det var der, sagde han : \"Fint...... - Der kommer på torsdag en pakke via A-Post med et nyt modem, og på fredag kommer der en tekniker forbi og installere det og sørger for at det virker.......\"

Ikke et ondt ord om Fujitsu-Siemens\' serviceniveau i hvert fald.....
Nu venter jeg blot til på fredag og ser hvordan det ender.

Glade hilsner......
Mj.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
26. marts 2001 - 23:21 #16
Byg en puter selv, så ved man hvad man får, når man engang har haft en \"mærkevare pc\" er man færdig med det pjat for der er altid nogle af delene, der er sparet på.
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. marts 2001 - 23:22 #17
Medion fra ALDI er nu også meget fornuftige