Avatar billede boocken Nybegynder
21. februar 2005 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er min PC cirka værd?

Hey eksperter, overvejer hvad jeg kan sælge min PC for
nogen der kan give et nogenlunde bud :D

på forhånd tak. Boocken

hardware:
CPU: Pentium 4 Northwood 3.2GHz FSB800  med ubrugt køler dertil

RAM: Dual Channel 2x512 MB PC3200 DDR400 fra Dane-elec

Kabinet: Abit DigiDice + mainboard, kan ses her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93093

Grafikkort: NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 pro -

Harddisk: 1x 20gb + 1x 40 gb - mere præcist kommer det ikke, men de er et par år gamle

Screen: 17". "normal skærm"

Diverse: Dell tastatur, Logitech cordless mus, 4,1 Typhoon souruond system, - lydkort 5,1 onboard se mainboardet, cd-rom: 52x

CPU, RAM og ABIT DIGIDICE er købt for ca. et år siden
alle delene virker.

nu kommer mit spørgsmål jo så.. hvad vil i tro det er værd i dag, eller hvad ville i give for det?
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 18:02 #1
3000-3500kr er mit bud.
Avatar billede boocken Nybegynder
01. marts 2005 - 08:19 #2
ja okay.. :D det ser ik ud til der sker så meget men du får bar pojnts
- læg svar

tak for budet.
Avatar billede kalp Novice
01. marts 2005 - 08:46 #3
Det får du her:)