Avatar billede dr-taz Nybegynder
21. februar 2005 - 15:56 Der er 3 kommentarer

Hjælp til brænding af filer på et dvd medie

jeg har en NEC 3500a dvd brænder og har nogle mp3 filer jeg skal have brændt ned på et dvd medie, men hver gang brændingen er færdig virker halvdelen af filerne ikke :(, hvad gør jeg forkert og jeg bruger ''Nero burning rom''

hvilket program er det sikreste og bedste til det ?
Avatar billede kondisko Nybegynder
21. februar 2005 - 18:26 #1
Nero er helt fin til af lave mp3 filer

har du set efter af de filer du skal brænde også virker altså du har hørt dem igennem?..
Avatar billede dr-taz Nybegynder
21. februar 2005 - 18:33 #2
det skal ikke være som musik dvd det er som backup og ja selvfølgelig ved jeg de virker :D.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
22. februar 2005 - 09:47 #3
kan det tænkes at de bliver ændret lidt når de ligger som backup, og skal tilbageføres før de kan afspilles? kan godt forestille mig en backup ikke er specielt spilbar.