Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
21. februar 2005 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

16 bit windows undersystemet

Skal til at installere en driver til min printer som er hentet på HP's hjemmeside. Når jer så vil aktivere .exe filen får jeg  denne besked

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT.Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer.Vælg "LUK" for at afslutte programmet.

Kører med Win XP-Pro og filen som er hentet er beregnet for dette.
Har tidlige set det samme med andre programmer. Er der nogen indstillinger jeg kan ændre eller må jeg til at installere styresystemet igen.
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2005 - 11:28 #1
Prøv at kopiere filen ind fra din reapir folder som beskrevet på http://www.hcma.dk/kan_ikke_aabne_program_16.htm
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
21. februar 2005 - 11:40 #2
Tak til snowball, dette var lige det der skulle til. Så hvis du gider smide et svar så jeg kan slippe af med mine point til dig.
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2005 - 11:55 #3
:)