Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
21. februar 2005 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar hvilke drivere skal jeg gemme.

Allerførst håber jeg at dette er den rigtige kategori!

Står for at skulle installere XP pro på den bærbare, hvor der p.t er en amputeret version af win 2000. Nu vil jeg bare gerne vide om der er nogen drivere jeg er nødt til at gemme før jeg formaterer og sletter alt, eller om de automatisk bliver installeret sammen med XP ??

Den bærbare er en Compaq Evo N620c med cd-r brænder.
Avatar billede leif Seniormester
21. februar 2005 - 10:25 #1
En del af dem vil sikkert blive installeret Automatisk med XP, men hent de drivere du kan risikere at bruge på http://h18007.www1.hp.com/support/files/
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
21. februar 2005 - 10:35 #2
Takker for det hurtige svar.