Avatar billede yebzqey Nybegynder
21. april 1999 - 00:00 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Bedste Mobiltelefon

Jeg skal ud og købe en mobiltelefon om ikke så lang tid. Dette kan dog godt vente lidt, eftersom jeg har en Nokia 2110i med Sonofon taletid.
Men hvad skal jeg gøre? Hvilket mærke skal jeg vælge? Skal jeg vente til Motorolas Triple band kommer på det danske marked?

Jeg er interesseret i at høre argumenter for hvilken telefon, der er bedst.
En anden ting er abonnementet. Hvad skal jeg købe?
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 23:24 #1
Du skal klart havde et kort sonofon med et gratis abonnoment..det rykker for fedt :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 1999 - 23:55 #2
Hold dig til Nokia !

Nokia kan opdateres da den indeholder software, hvilket der er mange andre telefoner der ikke gør.
Om du vil have taletid eller abb. er op til dig selv.
Hvis du taler meget kan det betale sig at have abb. og hvis så er det smart med taletid
Som minimum bør du købe en dualband telefon evt. 6150
En anden ting er når man er vant til stort display er det svært at undvære !!!
MHT. abb
DU SKAL VÆLGE MELLEM:
Teledanmark eller Sonofon de har det mest enkelte prissystem !!!!
Henning
Avatar billede Slettet bruger
22. april 1999 - 00:31 #3
En bemærkning. Sonofon har problemer
med deres teknik. Når du taler med en, som har et Sonofonabonement er der Ekko på det du siger. Dette er også tilfældet når du taler med en servicemedarbejder hos Sonofon. Dette fænomen høres ikke hos Mobilix eller TeleDanmark. Telia har jeg ingen erfaring med
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. april 1999 - 14:07 #4
der er sgu også ekko på teledanmark
Avatar billede Slettet bruger
22. april 1999 - 19:07 #5
Det er telefonen der afgør det !!!!!!
Samt dæknings og kapacitets belastning
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. april 1999 - 21:23 #6
Jeg er ikke enig i din påstand om Teledanmark og Sonofons enkelte prissystem. Desuden kan jeg ikke se hvad godt en dualband-telefon med sonofonabonnement skal kunne gøre godt. Mig bekendt er det kun TDK, Telia og Mobilix der udnytter denne standart.
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. april 1999 - 21:24 #7
Ups! Denne kommentar var naturligvis rettet til hj...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. april 1999 - 21:32 #8
den fedeste telefon er altså en Nokia 8810 med Sonofon Taletid og SponsorFonen
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. april 1999 - 21:34 #9
hallo jeppe til det der med prissystem, så er det altså nemmere med sonofon eller teleDK, for med mobilix eller telia som kun har 1800 net så koster det mere uden for deres net end inden for deres net og for brugeren er der ingen forskel, andet en højere pris... sonofon 4ever
Avatar billede yebzqey Nybegynder
24. april 1999 - 15:06 #10
Begrund dit svar CyberJoe...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. april 1999 - 18:04 #11
hvem er cyberjoe?
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. april 1999 - 20:19 #12
Hvem tror du, Esben?
Avatar billede cybles Nybegynder
27. april 1999 - 01:19 #13
Telefon markedet er som computer markedet næsten umuligt at gennemskue det er det som de forbrydere lever af.

Er yebcqey = cyberjoe ?
Avatar billede cybles Nybegynder
27. april 1999 - 01:25 #14
Øhh mener selvfølgelig om cybresben er = med cyberjoe :-))) med hensyn til telefonen..tjaa så må det væres smaog og behag som afgøre det ....
Avatar billede bug Nybegynder
27. april 1999 - 09:47 #15
Hold dig til TeleDK og de nyeste modeller af Nokia eller Motorola. Så er du rimeligt sikker.

/BuG\
Avatar billede Slettet bruger
27. april 1999 - 22:22 #16
Hvis du mener at andre selskaber end TELEDK eller Sonofon har mere enkelte prissystemmer så fortæl os andre det og efterfølgende køb et eksemplar af alle telefon mærker og vurder selv den bedste udfra de indkøbte modeller.
Desunden henviste jeg dig til to selskaber, en anden gang LÆS HVAD DER BLIVER SKREVET TIL DIG !
En kvinde vil have store problemmer, med at forstå en tåbe som dig.
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 1999 - 16:24 #17
hvorfor er der ingen som har skrevet at erricsson er den bedste!! det mener jeg helt klart..  :o) har en S868 og den lever fuldt ud op til mit behov... sammen med et teledanmark abonoment :o)  de helt nye erricsson er også vildt fede!  og så er Teledanmark piger altså ligeså søde at snakke med som sonofon pigerne er at kigge på  :o)))

/klas
Avatar billede zoy Nybegynder
17. maj 1999 - 15:28 #18
hold dig til NOKIA det er den Nemeste telefon at bruge jeg har ikke haft andet og det fortsætter JEG med.! held og lykke..
Avatar billede michaelj Nybegynder
18. maj 1999 - 20:08 #19
Den nye bosh...
(DEN ER SEJ)
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. maj 1999 - 16:42 #20
Cybles... Det er ikke et svar...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. maj 1999 - 16:44 #21
Jeg vil gerne takke alle for deres hjælp, men jeg har nu fundet den telefon jeg vil have. Jeg køber en Ericsson T18 med sonofon abonnement eller taletid efter sommerferien.

Den næste der giver et svar, ligemeget hvad der står i det, får svaret accepteret.
Avatar billede cybles Nybegynder
23. maj 1999 - 17:13 #22
tak
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. maj 1999 - 21:15 #23
nøøøøh man det er sgu da plat at man får 120 point for at skrive tak

nåh fuck det....

nokia er altså stadig the phone....

er der nogen der ved noget om priser osv. på de nye 7110 og 3210?
Avatar billede klas Juniormester
23. maj 1999 - 21:36 #24
hey hey...

damn  :o)  jeg er den eneste som hara sagt at han skulle købe ericsson.. så har jeg ikke fortjent en 5 - 10 % af de 120 points  *SS*

/Klas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. maj 1999 - 21:40 #25
ja men jeg sagde at nokia var the phone, så jeg vil også have lidt
Avatar billede cybles Nybegynder
23. maj 1999 - 21:44 #26
Hey hvad kan jeg sige, det er fedt at havde en fastfobindelse med tjek af sin mail hvert minut :-)))
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. maj 1999 - 00:54 #27
Hehe... Tillykke Cybles!

Til jer andre: Nokia er ikke den fedeste telefon. Derfor bliver din kommentar ikke belønnet, Cyberesben...

Til Klas: Du må slås med Cybles om de point...
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 00:56 #28
Juhuuu tak tak :-)))
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. maj 1999 - 01:52 #29
Selvtak! Jeg er bare for flink!
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 01:53 #30
jepzer :-))))
Avatar billede pgj35 Nybegynder
25. maj 1999 - 10:43 #31
Jeg synes bare at i skal smide jeres kiksede mobiltelefoner til Bloksbjerg :o)

...Giv istedet mig de 120 point :o)

MVH
Peter Graae Jensen
Avatar billede mora Nybegynder
25. oktober 1999 - 17:29 #32
Jeg har da også fast forbindelse :-)

Til priserne er der vel kun et at sige. http://www.fritelefon.cjb.net

MVH
Jan Kleis Nielsen - By the way jeg bruger Bosch 738 Dual band, og TDK Mobil total, jeg har nok i bosch(jeg kan ringe og sende SMS, det er hvad jeg har brug for) - TeleDanmark er jeg ikke tilfres med, men det var jeg heller ikke med Telia - Der er nok intet selskab i DK der kan gøre mig tilfres - jeg skifter sbart til Sonofon taletid (kort)
Avatar billede 1200 Nybegynder
11. juni 2001 - 17:49 #33
Telmore free
Avatar billede 1200 Nybegynder
11. juni 2001 - 17:52 #34
Telmore free 1,25 minuttet 25 øre pr sms. o aabm
Avatar billede 1200 Nybegynder
11. juni 2001 - 17:55 #35
er der en der kan hjælpe med unlocking af 3310
jeg kan låse de tre første låse men ikke den fjerde (nokia unlkker v9,0