Avatar billede phsycozic Nybegynder
20. februar 2005 - 17:25 Der er 6 kommentarer

STEAM FEJL: "PreCondition Assertion Failed"

Name: In RecvMsgData state
Program: C:\PROGRA~1\Valve\Steam\Steam.exe
File: Src\CSClientConnection.cpp
Line: 1765

m_curRecvState == eRecvMsgData

... Lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få det væk. det kommer igen efter en reinstall, og jeg længes virkelig efter at kunne komme ind igen. Alle de andre svar jeg har set rundt omkring, kan jeg ikke så til at virke.
Jeg er Boomtown Admin i DOD og skal derfor bruge mit STEAM.
Der er 170 Point på spil.

Plz Help. Og de links inde på www.steampowered.com her jeg prøvet!
Avatar billede soreno Praktikant
20. februar 2005 - 17:33 #1
Må vi se linie 1765 i filen Src\CSClientConnection.cpp ?

Så tror jeg det er lidt nemmere at debugge.. :-)
Avatar billede plazm Nybegynder
20. februar 2005 - 17:39 #2
hehe velkommen til Steam Soreno.
Tror du får svært ved at se den linie da du ikk kan få adgang til den.
Steams fejlsystem henviser ofte til filer man ikk har adgang til.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
20. februar 2005 - 17:42 #3
Det er vel bare et spørsmål om at slette steam og hente den nyeste version de har?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
20. februar 2005 - 17:43 #4
Ja okay så er det lige man skal læse hele spørgsmålet.. sorry.. min fejl, men hvis den stadig skriver det efter en helt ny reinstall lyder det som om den ikke har fjernet alt... du installer ikke over vel? Jeg går ud fra du har uninstallet det før install ?
Avatar billede soreno Praktikant
20. februar 2005 - 17:44 #5
Så er spørgsmålet nok ikke så relevant i C/C++ kategorien.

Men noget kunne tyde på en "netværksfejl" - hvad end det så dækker over ?

Med de fleste af den slags problemer hjælper det at opdatere drivere etc.
Avatar billede phsycozic Nybegynder
20. februar 2005 - 20:41 #6
Jeg har slettet ALT hvad jeg kan komme i tanke om. og derefter lagt det ind igen.
Nu slettede jeg mit Norman antivirus, og så stoppede den, én gang, der kom så en anden fejl. "Fatal Error: Failed to load platform module" ... og nu er den begyndt på det første igen.

Det med netværksfejl ved jeg ikke hvad kunne være. Alt andet fungere perfekt, og alle mine drivere er ikke mere end ca 2 uger gamle. så det burde ikke være der fejlen ligger...