Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 14:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Erotiske historier - navn?

Hej allesammen.

Jeg har nu i lang tid haft i sinde at lave en side hvor brugerne kan oprette en profil og læse/skrive om fantasier/utroskab/første gang osv.
Brugte så et par (mange) timer på den og den er nu færdig produceret og klar til at blive proppet med erotik :)

Men jeg er gået lidt fast i navnet. Er der nogle der kan hjælpe med et kreativt navn til min side? Ville jeg virkelig sætte pris på.

på forhånd tak.
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2005 - 14:49 #1
erotiknovellen.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2005 - 14:52 #2
erotiske-noveller.nu
Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 14:52 #3
Ja det beskriver jo siden fuldt ud og er meget godt. Men synes det er lidt for langt.
Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 14:53 #4
skal være .dk domæne og helst uden "-"
tak
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2005 - 14:53 #5
kunne også vælge sexnovellen.dk som også er ledigt, men skærer jo ikke så meget ned på længden
Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 14:56 #6
Ja det lyder meget godt (favorit lige pt.)
Men det skal jo helst gerne sige KLIK i mit hovede, kender du vel godt?
Det skal ikke bare være "Jaahh okay" men helst gerne "Ja lækker idé!!" :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2005 - 14:57 #7
selvfølgelig, men det er et svært emne du har bevæget dig ind på for mange af domæner med sex og erotik er optaget selvom de ik bliver brugt. men lægger hovedet i blød :)
Avatar billede maabjerg Nybegynder
20. februar 2005 - 14:59 #8
Avatar billede maabjerg Nybegynder
20. februar 2005 - 14:59 #9
Avatar billede maabjerg Nybegynder
20. februar 2005 - 15:01 #10
Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 15:12 #11
Triple-x, ja det har du ret i. Jo tak gør det, det sætter jeg pris på :-)

maabjerg, det klinger ik rigtig :-/
Avatar billede jemmer Nybegynder
20. februar 2005 - 15:26 #12
xnovelle.dk eller xxxnovelle.dk ikke specielt originalt.. men man skal måske ikke give den et navn som dir relatere til sex og porno.. xnovelle.dk kan jo være mange ting og slår ikke lige i øjnene i en logfil på en firmafirewall ;)
Avatar billede avoid Nybegynder
20. februar 2005 - 17:28 #13
Hehe jemmer. Det kan jeg kun give dig ret i, men der må jeg så sige at Erotiknovellen.dk er lidt mere efter min smag :-)
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. februar 2005 - 17:43 #14
Xno.dk
Udtales eksno...
"X" for det erotiske indhold.
"no" forkortelse af "noveller"....

blot en hurtig...

//zarthax//
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. februar 2005 - 17:53 #15
Der er jo allerede en masse af den slags på http://www.sexnoveller.dk/  prøv selv - uhhh - det er søndag - kommer først hjem til konen efter midnat...
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2005 - 17:59 #16
majsmarken - selvom der findes andre sider kan man vel sagtens lave sin egen?