Avatar billede sandman_dk Nybegynder
20. februar 2005 - 14:10 Der er 6 kommentarer

Køb af digital kamera

Jeg skal til at købe et digital kamera. Jeg har ikke meget forstand på hvad jeg skal kigge efter. Alt hvad jeg har hørt er, at man skal gå efter antal mega pixel og optisk zoom.

Jeg regner med at bruge max. 3000,- kr.

Jeg fandt et HP 945 kamera, er det godt?

Hvad er der ellers af gode kamera'er?

Hvad skal jeg kigge efter ud over mega pixel og optisk zoom?
Avatar billede djmaster Nybegynder
21. februar 2005 - 17:45 #2
Skal den kunne optage film?

Tag ned i en butik og kig på udvalget, hvor stor/lille skal den være, er menuen til at finde ud af, hvor hurtigt er den(det er træls at vente på at kamera der skal bruge flere sekunder på at starte op)
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2005 - 16:08 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. marts 2005 - 18:22 #4
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 23:29 #5
for 3000 hvis det er max beløbet må du hellere købe et canon kompakt kamera

det optimale er altid og vælge kamera fra en producent der også laver anolog kameraer hvilket hp og fx sony ikke gør .

bruger selv et lille canon eos slr d10 kamera
Avatar billede espersen Novice
21. februar 2006 - 13:52 #6
fået set på det`??