Avatar billede fixbabe Nybegynder
20. februar 2005 - 12:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

frontpage server extensions

Hej jeg ville høre om en eller anden ville guide mig igennem instalationen af frontpage server extensions på debian apache.

Og plz ingen online guides medmindre de er 100% på dansk.

Jeg har hentet følgende filer:
fp_install.sh
change_server.sh
fp40.linux.tar
fp50.linux.tar
fp40.freebsd.tar
fp50.freebsd.tar

Alle hentet fra microsoft hp.
Avatar billede brascoe Nybegynder
13. marts 2005 - 23:09 #1
Jeg kender ikke Debian, men på SME Serveren som er en klon over RedHat har jeg fundet denne "howto" - Du kan evt. bruge den til inspiration - Debian / Apache strukturen er sikkert anderledes, men du burde kunne bruge noget af det: http://www.todomecanica.com.ar/fphowto.htm

/ Brascoe
Avatar billede fixbabe Nybegynder
18. november 2005 - 23:52 #2
Lukker