Avatar billede olej Nybegynder
19. februar 2005 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udløb af aktiveringsperiode.

Kigger netop på en maskine, som ikke er blevet aktiveret inden 30 dage !!. Jeg har original cd med licens mm. Hvordan får jeg løst problemet idet maskinen slet ikke vil starte op.. ( normal eller safe ) Skal jeg lave en repair install ?? eller
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 19:47 #1
Normalt vil den da starte, men bede dig om at aktivere med det samme før du kan bruge maskinen !

Hvad fejl kommer den med ?
Avatar billede olej Nybegynder
19. februar 2005 - 19:53 #2
Under opstarten resetter maskinen og booter igen. Måske er der en hardwarefejl. ??
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2005 - 19:54 #3
du er nok nødt til at lave en ny-install  :o(    og så derefter huske at aktivere
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 20:16 #4
Lyder som hardware fejl hvis den booter !
Avatar billede olej Nybegynder
20. april 2005 - 22:26 #5
asas