Avatar billede nicovalby Nybegynder
19. februar 2005 - 18:46 Der er 2 kommentarer

lyd og clean install

hvad kan der være galt med min lyd ? jeg tog et cd drev og satte det over i en anden computer, satte det tilbage og derefter har jeg ikke haft lyd på min computer? Først jeg har installeret alle driverne på ny, prøvet onboard lyd prøvet et spritnyt lydkort. Der kommer ikke "windows lyd" når man starter den op, så jeg tror det er bundkortet men jeg er ikke sikker
Avatar billede jells-ht Nybegynder
20. februar 2005 - 02:53 #1
Har en ved med fuldstændig samme problem, han får en såkaldt computer freak til at kikke på den så kan jeg jo sige dig hvad der var galdt med hans og se om det er det samme med din?
Avatar billede nicovalby Nybegynder
23. februar 2005 - 12:41 #2
Har du fundet løsningen endnu ?